Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارپیشنهاد سردبیرسخت افزارویژه

قیمت و مشخصات فنی کنسول دستی Razer Edge

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ریزر سرانجام از کنسول دستی Razer Edge با مشخصات فنی چشمگیر رونمایی کرد. این دستگاه تنها 50 دلار از رقیب خود یعنی Logitech G Cloud گران‌تر است، اما ویژگی‌های بسیار خوبی را از جمله پشتیبانی اختیاری از شبکه 5G یا LTE به همراه اتصال وای فای به کاربران خود ارائه می‌کند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

ریزر ابتدا در رویداد RazerCon 2022 از کنسول دستی Razer Edge پرده برداشت. هدف این محصول رقابت با محصولات مشابه بازار یعنی Steam Deck و نینتندو سوییچ است و در کنار آن قابلیت اجرای بازی‌های تحت سرویس ابری را هم دارد.

مشخصات فنی کنسول دستی Razer Edge

کنسول دستی و جدید ریزر دارای دو بخش است؛ بخش اول آن شامل یک تبلت آندروییدی 12 اینچ بوده که شامل صفحه نمایش بزرگ است و قیمت دیگر آن مربوط به کنترلر جدا شونده Razer Kishi V2 Pro است. طبق گفته سازنده، نسخه دوم این کنترلر از ویژگی‌های مهمی از جمله ارگونومی بهتر و جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می‌برد.

با کنسول دستی شرکت ریزر ملاقات کنید.

از مشخصات کنسول Razer Edge می‌توان به نمایشگر لمسی 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل به همراه نرخ بروزرسانی 144 هرتز اشاره کرد. نرخ بروزرسانی بالاتر باعث می‌‎شود تا تجربه روان‌تری را در زمان بازی تجربه کنید، هرچند روی مصرف باتری تأثیر خواهد گذاشت.

با کنسول دستی شرکت ریزر ملاقات کنید.

قدرت پردازشی موردنیاز این دستگاه توسط تراشه Snapdragon G3x Gen 1 تأمین می‌شود. سازنده برای اینکه عملکرد این دستگاه را در زمان پردازش سنگین ثابت نگه دارد، از یک خنک کننده فعال که بطور خاص برای کنسول‌های دستی توسعه داده شده، استفاده کرده است. این کنسول همچنین دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است. در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانید از درگاه MicroSD استفاده کنید.

قیمت و زمان عرضه

ریزر ادعا می‌کند این کنسول از طریق Steam Link توانایی اجرای بازی‌های کامپیوتر (بصورت استریم) را با نرخ بروزرسانی 144 هرتز دارد. همچنین، کنسول دستی Razer Edge به همراه سایر برنامه‌های محبوب از پیش نصب شده شامل Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming به بازار عرضه خواهد شد و در کنار آن می‌توانید بازی‌های آندروییدی را هم مستقیماً روی دستگاه اجرا کنید.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، بلوتوث 5.2، وای فای 6E و غیره از دیگر امکانات موجود در این کنسول است. ریزر اعلام کرد قیمت مدل استاندارد Razer Edge از 400 دلار شروع می‌شود و هفته‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا